  • Data: 2010-01-18 14:19:03
    Temat: Re: folia pod ogrzewanie podłogowe
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stosowanie podklejonej folią wełny mineralnej do izolacji cieplnej
    > kotłów, kominków i rur jest też normalką.

    Tak, ale ta folia jest od zewnątrz.
    czyli: kocioł|wełna|folia|pomieszczenie
    a nie: kocioł|folia|wełna|pomieszczenie

    > Zapytaj projektantów.

    Znaczy siebie czy kolegów z drugiego pokoju? Termodynamika, mechanika
    płynów, fizyka przegród budowlanych i konstrukcja urządzeń cieplnych to
    moje wykształcenie i zawód. Dlatego wdałem się w dyskusję.