    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: fotki rozdzielni
    Date: Sat, 12 Sep 2009 09:41:08 +0200

    news:h8fgvk$1pt$1@inews.gazeta.pl...
    > Widocznie gówno wiesz na ten temat.

    Może ui gówno wiem ale mnie jako inwestora nie interesuje ile i jakich
    walizek musisz rozpakowac, jak długo szukasz obiektu i gdzie wbijasz
    szpilki.
    mnie interesuje aby usługa została wykonana za satysfakcjonujaca mnie cene.
    W przypadku pomiarów osoba wykonujaca je musi mieć odpowiednie uprawnienia,
    ma dokonac pomiarów i sporządzic prawodłowy protokół.
    Szukam więc kogoś kto to zrobi i biore z reguły najtańszego.
    Pomiary ma wykonać(na telefon mu nie płacę) zgodnie ze sztuką i sporzadzic
    protokół. Zresztą to on odpowiada za to co wpisze w ten protokół wiec nie ma
    powodów wpisywac bzdur.
    Protokół jest wymagany do odbioru budynku więc oddaje go do PINB.
    Perawdę mówiac nie musze wcale wiedzieć co oznaczają poszczególne cyferki,
    tabelki itp w tym protokole.
    Mnie interesuje jedno- osoba z odpowiednimi uprawnieniami pomiary zrobiła i
    stwierdziła że instalacja jest ok.
    PINB protokołu nie zakwestionował więc zakładam ze jest ok.
    A to jakie koszty ma elektryk i czy ma laptopa czy liczy na kartce czy
    przyjechał rowerem czy busem to mnie nie obchodzi. U mnie akurat wyniki
    pomiarów notował na kserokopi projektu domu a za kilka dni dostałem
    wydrukowany i oprawiony protokół w kilku egzemplarzach.
    Zapłaciłem ustaloną cenę i na 10 lat mam spokój.
    Człowiek miał uprawnienia, firme prowadzi od dobrych kilku lat, robi nawet
    duże zlecenia dla miasta(oświetlenie ulic) więc jest wiarygodny- bardziej
    wiarygodny jak ktoś kto przyjedzie dwoma busami z laptopem i za to samo
    zeche skasować 7 razy wiecej.

    A wg. Waszej filozofi Panowie Wykonawcy to zakupy powinniście robić w
    najdroższych sklepach, auta tankować na najdroższych stacjach paliw i
    kredyty brać na najwyższym oprocentowaniu. Bo tanio to przecież żle jest na
    pewno.
    Mimo wszystko życze powodzenie. Ja też wolałbym robić mniej za wyższą cenę
    zamiast wiecej za niższą przy tym samym poziomie zysku.
    Dlatego w sumie nie dziwi mnie Wasze postępowanie. Jednak coraz więcej
    inwestorów potrafi liczyc i nie lubi przepłacać.
    Prosze tylko nie krytykujcie waszych kolegów po fachu robiących taniej. Nie
    zakładajcie że to są oszuści i partacze. Bo średnia ilość partaczy i
    oszustów wśród wykonawców jest ta sama niezależnie od cen jakie oferują.

    Krzysiek