  • Data: 2009-09-13 20:43:51
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jjg2$t2b$1@inews.gazeta.pl...

    > projekt wykonawczy. Wybacz.

    OK

    > Ależ oczywiście że tak to wygląda!

    Ale tylko wyglada, sensem jest jednak cos innego.

    > Nie wiem jak powyżej 6000 m, ale w Alpy pcha się na trudne trasy cała masa
    > przypadkowych ludzi bo im sie wydaje, że jak sobie kupią polary,
    > goreteksy,
    > czekany i raki to już wszystko mają w zasiągu ręki. A tu dupa, zwykłe

    Nie trzeba jezdzic w Alpy by to zobaczyc. :-) Koniecznie najdrozszych firm.
    Jak Gore to nie tam jakis Hi Moutine. :-)

    > załamanie pogody albo "zapaść" na skutek wysokości. No zerkinij sobie na
    > statystyki wypadków: odsetek rośnie.

    Bo po malu staje sie to bardziej dostepne dla wiekszej liczby ludzi. Ja na
    trudne trasy sie nie pcham, nie jestem czlowiekiem z gor i ostatnio wole
    lightowe wycieczki z dzieciakami. Nawet na Barania gore nie doszlismy, bo
    asfalt sie skonczyl i z wozkiem nie dalo sie po korzeniach jechac. :-)

    > Mam kilku takich znajomych, najbardziej polewałem z kolegi który nawet był
    > doekwipowany i doświadczony w miarę, a wybrał się w Kaczkar. Ale go
    > sraczka
    > pospołu z niedotlenieniem dobiła. Gdyby nie jacyś turyści to by tam zmarł
    > głodu do chodzić nie mógł ;))

    Zebym nie pomylil faktow, czy to nie pierwszy zdobywca Mont Everestu nie
    wyszedl nigdy powyzej 5000m z powodu choroby wysokosciowej? Takie sa gory
    niestety i nic na to nie poradzimy.

    Pozdro.. TK