  • Data: 2009-09-14 06:59:57
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8igt4$ncp$1@inews.gazeta.pl...

    > Tajemnica niskich cen (w kazdym razie ich sporej części) na Allegro jest
    > banalna.
    > Lewy paragon.
    > Niby kupujesz z vatem a kupujesz netto.
    > Policz ile można zaoszczędzić:
    > 135 zł / 1,22 = 110 zł
    > 100 zł * 0,81 = 89,60 zł
    > Czyli i tak przepłaciłeś.

    Niby jak przepłaciłem- płacąc 100zł zamiast 135?

    Ty kilka razy pisałes w tym wątku że jesteś oczerniany ze oszczerstwa pod
    Twoim adresem padaja.
    A sam robisz dokładnie to samo. Zakładasz że towary kupowane w sklepach
    internetowych są na lewych paragonach. Powiem Tobie tak- kupuje zawsze w
    duzych sklepach netowtych, najczęąściej dostaję fakturę. Myślę że nikt na
    dużą skale nie zdecydował by się wystawuiac lewych faktur.
    Wyzsze ceny u lokalnych sprzedawców wynikaja z tego ze mają wyzsze marże.
    Cudów tu nie ma. Sprzedawca w necie ma nizsze koszty wiec sprzedaje taniej.

    Krzysiek