  • Data: 2009-09-14 15:33:50
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8llj6$792$1@inews.gazeta.pl...

    > I tu zaczynają się schody, ponieważ ja nie jestem zainteresowany takim
    > układem.
    > Dlaczego ?

    Tu przytocze Wam sytuacje jaka mi sie przydazyla.
    Przychodzi do mnie kolega i prosi mnie o piane montazowa pistoletowa znanej
    marki, ale mniejsza o to jaka. Piana na polce kosztuje 18,20, ja biore
    piane, nabijam na kasie i mowie 16,50. On na to, ze gdzies tam cos tam i po
    drodze moze kupic za 15zl. Mowie mu, ze to wszystko za ile moge mu sprzedac,
    wiec kolega z czasow jeszcze szkolnych odwrocil sie na piecie i powiedzial,
    ze dzis to on najwyzej tego nie zrobi i ze jutro jak bedzie jechal to kupi
    sobie tam. Trudno mowie, zloty piecdziesiac na ulicy nie lezy i warto ze dwa
    dni poczekac z rozgrzebana robota. :-) Ale zainteresowany tematem dzwonie do
    dostawcy, mojego kolegi przy okazji i mowie jaki problem. Okazuje sie, ze ow
    firma produkujaca te pianki robi wyprzedaze po 13 z groszami, pianek z
    koncem terminu i po terminie. Zajechalem tez do wspomnianego punktu i
    okazalo sie ze istotnie piana kosztuje 15zl, ale jej termin skonczyl sie
    1,5miesiaca wczesniej. Nie ma szans konkurowania z takimi przypadkami, a
    koles sprzedajacy to moze mowi, ze to data produkcji.:-) Nie mam pojecia,
    ale jak ja moge sprzedawac takie rzeczy? Bywalo, ze piany Tytana z koncem
    terminu na przelomie pian letniozimowych w okolicy listopada oddawalem do
    reklamacji calymi kartonami, bo nie chcialy sie wyciskac. Jak zatem mozna
    ludziom taki kit wciskac? Takie pianki mozna sprzedawac monterom okiennym z
    pelna ich swiadomoscia dla czego taniej i ze reklamacji na to nie ma, ale
    nie klientowi w sklepie.

    Pozdro.. TK