  • Data: 2009-09-14 17:06:57
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8ln23$dru$1@inews.gazeta.pl...

    > To:
    > [cytat]
    > Jak to jest z to zobacz czytając posty właściciela jednej Firmy- czyli
    > Pawła.
    > I tak jak pawel postepuje wiekszość właściceli.
    > A jak przyjdzie do np wyegzekwowania gwarancji to Firma sie miga.
    > Jak dojdzie do sprawy sadowej to po kilku latach biegania po sądach
    > okazuje
    > sie że właściel Firmy to golas który oficjalnie nie ma zadnego majatku.
    > sporo z nich podatków za duzych nie placi, dobre ksiegowe wykazuja straty
    > [/cytat]

> [...]

    Wybacz, że się wtrącę, ale trochę mnie dziwi ta dyskusja.
    Oficjalnie się przyznałeś do tego, że jesteś zwolennikiem "kręcenia wałków"
    oto cytat:
    "Powiem tak, jak ktoś coś robi na lewo to wg moich standardów mam to w nosie
    a nawet się cieszę bo im więcej osobie prywatnej uda się zaoszczędzić
    podatku to tym lepiej." co może świadczyć o tym, że także i Ty w swojej
    działalności takie "wałki kręcisz".
    Nieststy wśród firm jest to dość często spotykany proceder tzn. ukrywanie
    zysków z robocizny, generowanie większych kosztów niż w rzeczywistości,
    zatrudnianie na czarno.
    Dziwi mnie też dalej jak piszesz o panu Heńku, który korzysta z
    przysługujących mu praw, zgodnych z prawem.
    Z jednej strony popierasz oszukiwanie budżetu państwa przez niepłacenie
    podatków oraz ubezpieczeń przez firmy, a masz za złe, że komuś daje się
    możliwość płacenia trochę niższego KRUS-u zamiast ZUS-u.
    Dla mnie firma, która "robi wałki" z podatkami nazywa się "Henio &
    chachment" i niczym nie różni się od krytykowanych panów Heniów.
    Powiem więcej. Dziwi mnie to, ze taka firma uważa się za coś lepszego i
    oczekuje za to lepszego wynagrodzenia od pana Henia.