  • Data: 2009-09-14 17:56:46
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8lve1$not$1@inews.gazeta.pl...

    > Wprost przeciwnie, chodzi o to by państwo pobrało mniej haraczu.
    > Przeciętny
    > polak o ile pamiętam jest obciązony podatkami na poziomie 45%, wg mnie to
    > jest
    > grzech przeciwko formule państwa obywatelskiego. Zmniejszenie tego podatku
    > powiedzmy do 40% nie jest wbrew temu co twierdzisz "formą socjalizmy" a
    > odruchem samoobrony.
    > Socjalizm to własnie polega na tym, że zabiera sie moje pieniądze i
    > rozdaje
    > górnikom i hutnikom.

    No dokladnie o to mi chodzilo. Podejzewalem wlasnie takie antysocjalistyczne
    zapedy. W tej kwesti mamy podobne zdanie, tylko myslac i mowiac o
    konkurencji powinnismy odnosic sie do jednakowych zasad nie pogladow. Zaraz
    znajdzie sie ktos kto powie ze i 30% bedzie wystarczajace. :-) A taki Jacek
    np. zarobi relatywnie mniej, bo koszty bedzie mial na wyzszym poziomie niz
    Ty. W konsekwencji Ty bedziesz mogl wykonac usluge taniej a On zwinie
    interes tylko dla tego ze zechce zyc zgodnie z prawem.

    > A tzw. "kreatywna księgowość" to pewnie też jest mój pomysł? ;)
    > I kryzys ogólnoświatowy?

    Nie podejmuje sie tego gloryfikowac, bo temat prosty nie jest. Ale jak ktos
    wymyslil mordowanie to znaczy ze mamy sie pozabijac? :-)

    Pozdro.. TK