eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniefototapeta na suficie, podświetlana, co zamiast plexi?Re: fototapeta na suficie, podświetlana, co zamiast plexi?
  • Data: 2016-11-12 12:59:27
    Temat: Re: fototapeta na suficie, podświetlana, co zamiast plexi?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 listopada 2016 11:47:23 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > witam
    >
    > Wymyśliłem sobie że chcę rano wstawać i widzieć niebo. W bloku
    > oczywiście. wiec wspomniane niebo mogę sobie.... namalować. Prościej -
    > kupić fototapetę. ale ja chcę umieścić źródło światła ponad. tak aby ów
    > sufit świecił jak niebo. (wiem że tyle światła nie da) Sufit podwieszany
    > będę robił, więc tego kosztu nie liczę. tapeta - stówka. ale jak ją
    > zamocować? Mam stelaż Armstrong, z otworem 60 na 60cm. Myślałem że kupię
    > plexe i zlecę wycięcie płytek 60x60cm, ale jak zobaczyłem cenę to mi
> [...]

    http://www.stardekor.pl/index.php/cena-i-promocje.ht
    ml

    Nic innego nie wykombinujesz.
    Chyba że se sam namalujesz na jakiejś folii z castoramy...

    Nie ma szans aby było taniej.

    Od biedy możesz pomalować sufit na biało i jakis projektor se wykombinować.

    Jakiś laserowy rzutnik kropek czy zwykly diaskop z folią wydrukowaną na
    atramentówce...