eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniefototapeta na suficie, podświetlana, co zamiast plexi?Re: fototapeta na suficie, podświetlana, co zamiast plexi?
  • Data: 2016-11-12 19:55:55
    Temat: Re: fototapeta na suficie, podświetlana, co zamiast plexi?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znaczy: wstajesz rano, patrzysz w górę, a tu śliczny dzionek, aż chce sie wstawać.
    Podnosisz rolety a tam plucha, że tylko nazad pod kordłe, i tu nie sam...
    Moje dzieciny kiedyś poszły po taniości: pocięły na kawałeczki świecącej folii i
    nalepiły ją na suficie, na podób gwiazd.Nawet to sympatyczne to było, ale wyrosłyi
    bez żalu to zamalowały. Rozumiem,że Ty- jako że instalacja będzie bardziej
    kosztowna-musisz sie tym dłużej zachwycać.
    Choćby dlatego, że demontaż będzie również kłopotliwy...
    Pozdro.abomito