  • Data: 2010-09-29 17:28:51
    Temat: Re: garnki - prosba o opinie
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4ca35fad$0$21000$65785112@news.neostrada.pl...
    W dniu 2010-09-29 17:27, I.Tichy pisze:

    > Wyobrazam to sobie tak:
    >
    > - jak musze ustawic ogien taki, zeby lekko sie tylko gotowalo,
    > to co chwile musze zdejmowac pokrywke , zeby wyregulowac
    > (bez nakrywki inaczej sie gotuje)
    >
    > - jak mam szklane pokrywki, to widze, kiedy zaczynaa kipic i mam czas
    > zdjac pokrywke;
    > przy blaszanej pokrywce zobacze jak kipi jak juz mi sie poleje po garnku
    >
    > A zalety jakie?
    Stłuczki tak nie bolą :-)

    Od paru lat mam gary ze szklanymi pokrywkami. Najtańszy crap z Makro.
    Steinbach, a teraz ta marka nazywa się na literkę "T".
    Spadły pokrywki kilka razy nawet na płytki. Nie stłukły się, nawet się nie
    wygięły blaszane brzegi. Mocne jak diabli. Wygoda niesamowita. Prewencja
    wykipieniom, zamiast reakcji.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/