    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: gaz do ogrzewania
    Date: Thu, 28 Dec 2017 19:43:40 +0100

    W dniu 27.12.2017 o 20:48, Adam Sz. pisze:

    > Przy podłogówce? To ciekawe, grzeję prądem i po wyłączeniu ogrzewania
    > temperatura spada o ok. 1stC / 24h :-)
    > pozdr.

    dla Ciebie to dobrze, bo nie ogrzewasz pomieszczeń, tylko płytę
    podłogową pod całym domem - mam racje? Oni będą grzali pomieszczenia,
    więc to inna bajka. Nie wiem jak im wyjdzie, ale ja w starym
    budownictwie mam przy dużych morozach, tak duży spadek temperatury, że w
    nocy muszę "odpalać" kocioł. że jak zapytają bywalcy? a no tak, że ja
    nie musze grzać 24 godziny na dobę. dobrze czy źle - Wy się
    sprzeczajcie, a ja posłucham z rozbawieniem, płacąc rocznie 1200zł
    całkowitego rachunku za gaz, za kąpanie 4 osób ogrzewanie i gotowanie zupy.
    ToMasz
    PS
    W domkach, w których są ogródki (w sensie prywatna działka), możliwość
    zainstalowania paneli, dobrze by było przynajmniej się zastanowić, czy
    nie korzystniej (a przy tym niewiele drożej) byłoby grzać prądem, plus
    jakaś pompa ciepła, albo wspomagać się panelami....