    Subject: Re: gaz do ogrzewania
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 14 Jan 2018 16:22:21 +0100

    W dniu 2018-01-14 o 14:51, pierdofon pisze:
    > Bardzo dziekuje Towarzystwu za podpowiedzi.
    > Kociol ACV Kombi Kompakt jest prawie nie do kupienia a przynajmniej ja
    > go nie za bardzo widze. 2 sklepy chyba na zamowienie ponad 5000 pln.
    > Do tego nim chyba sie nie da sterowac zdalnie :(
    >
    > Mam układ otwarty w instalacji i to jest problem bo za bardzo bym tego
    > nie chcial zmieniac.

    Skąd jesteś?

    Po pierwsze kotłów ACV nie kupuje się w sieci, ponieważ taki zakup to
    brak serwisu oraz gwarancji. Szukaj lokalnego dystrybutora, który
    zapewnia serwis.

    Wejdź sobie na stronę firmy ACV i tam znajdziesz lokalnych dystrybutorów.

    Jeżeli nie możesz znaleźć firmy handlującej ACV-em to może znajdziesz
    przedstawiciela marki Thermagen lub Hoval. Oni sprzedają dokładnie te
    same kotły.

    Sterować zdalnie jak najbardziej się da, bo kotły obsługują sterowniki
    standardu OpetTherm, a na rynku jest trochę takich sterowników z opcją
    obsługi przez internet. Poza tym każdy dowolny sterownik typu ON/OFF
    oraz sterowniki PLC z obsługą poprzez internet można zaadoptować do
    sterowania tym kotłem.

    Kotły mają możliwość nie tylko podłączenia do starej instalacji, ale
    posiadają szereg wyjątkowych możliwości.

    Dzięki wbudowanemu regulatorowi pogodowemu można w bardzo łatwy sposób
    zrobić sterowanie kotłem, które sprawia, że grzejniki nie muszą stygnąć,
    dzięki czemu poprawia się komfort grzewczy.