  • Data: 2009-02-17 14:48:05
    Temat: Re: geodeta, badania gruntowe - faktury
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > faktura może Ci się przydać jeśli bierzesz kredyt. niektóre banki wliczają
    > wydatki poniesione na uzyskanie PNB jako wkład własny

    W zasadzie stan surowy zamkniety mam zamiar postawić z środków
    własnych. Na reszte chce wziasc kredy ale nie przekraczajacy wartosci
    stanu surowego zamknietego. Tak ze kredyt bedzie brany na hipoteke,
    wartosc dzialki okolo 70-80tys + stan surowy zamkniety.

    Wlasnie tak przy okazji, czy jest jakis problem z otrzymaniem kredytu
    hipotecznego
    majac dom w stanie surowym zamknietym? To co prawda dla mnie odlegla sprawa,
    poniewaz w tym stanie dom bede mial najwczesniej na koncu 2010r.

    Pozdrawiam
    Darek