  • 1. Data: 2009-02-17 13:52:03
    Temat: geodeta, badania gruntowe - faktury
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie do budujacych. Rozmawiam wlasnie
    z geodeta i czlowiekiem od badn gruntowych. Czy gdziekolwiek
    beda mi potrzebne faktury od geodety i od badan gruntowych?
    Czy jakikolwiek urzad moze tego wymagac?
    Czy gmina, starostwo ect. moze prosic przedstawienia faktur?
    Dodam ze badania gruntowe rowniez sa na cele przydomowej
    oczyszczalni a nie tylko pod wyznaczenie gruntu pod budynkiem.
    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Pzdr
    Darek

  • 2. Data: 2009-02-17 13:59:04
    Temat: Re: geodeta, badania gruntowe - faktury
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodam ze badania gruntowe rowniez sa na cele przydomowej
    > oczyszczalni a nie tylko pod wyznaczenie gruntu pod budynkiem.

    ja robilem badania geotechniczne, i wystarczył tylko raport, bez faktur

    pozdr
    p.

  • 3. Data: 2009-02-17 14:29:27
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

> [...]
    > Dodam ze badania gruntowe rowniez sa na cele przydomowej
    > oczyszczalni a nie tylko pod wyznaczenie gruntu pod budynkiem.

    faktura może Ci się przydać jeśli bierzesz kredyt. niektóre banki wliczają
    wydatki poniesione na uzyskanie PNB jako wkład własny

  • 4. Data: 2009-02-17 14:48:05
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > faktura może Ci się przydać jeśli bierzesz kredyt. niektóre banki wliczają
    > wydatki poniesione na uzyskanie PNB jako wkład własny

    W zasadzie stan surowy zamkniety mam zamiar postawić z środków
    własnych. Na reszte chce wziasc kredy ale nie przekraczajacy wartosci
    stanu surowego zamknietego. Tak ze kredyt bedzie brany na hipoteke,
    wartosc dzialki okolo 70-80tys + stan surowy zamkniety.

    Wlasnie tak przy okazji, czy jest jakis problem z otrzymaniem kredytu
    hipotecznego
    majac dom w stanie surowym zamknietym? To co prawda dla mnie odlegla sprawa,
    poniewaz w tym stanie dom bede mial najwczesniej na koncu 2010r.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 5. Data: 2009-02-17 16:01:23
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > sprawa,
    > poniewaz w tym stanie dom bede mial najwczesniej na koncu 2010r.

    To zapraszam do mnie, i bedziesz mial na gwiazdke 2009 wykonczony ;-)
    a tak odnosnie tematu to zbieraj na wszystko paragony, nigdy nie wiadomo co
    moze byc potrzebne.

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-02-18 09:28:08
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

> [...]
    > wartosc dzialki okolo 70-80tys + stan surowy zamkniety.
    >
    > Wlasnie tak przy okazji, czy jest jakis problem z otrzymaniem kredytu

    jeśli jako zabezpieczenie masz działkę i dom w SSO to nie ma problemu (także
    we franku)
    a co będzie w 2010 to nikt nie wie :)))