    From: "Flyte" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: grodzenie dzialki i doprowadzenie pradu - pytanie
    Date: Thu, 29 Jan 2009 12:51:01 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Andrzej,

    dziękuję za odpowiedź. Czyli jednak słup na działce, ale np. w rogu.
    Pierwszym krokiem jaki wykonam jest wizyta w Urzędzie Gminy. Problem polega na
    tym że jest to 200km od miejsca zamieszkania, a w weekendy urzędy nie pracują.
    Ale inaczej tego nie załatwię, więc do nich pojadę. To na pewno wiele wyjaśni.

    Oczywiście jestem za tym żeby drogi gminne/rojazdowe były szerokie, ale:
    * nie chce zeby się to działo kosztem mojej działki. Niech gmina też
    symetrycznie zagarnie pas po drugiej stronie osi drogi.
    * jeżeli chcą wykupić, to po cenie odpowiedniej. Nie chce stopować inwestycji
    lokalnej, ale z drugiej strony nie mam zamiaru oddawać ziemi za darmo. Jest to
    ziemia rolna, na razie mi się nie opłaca tego przekwalifikować do budowlane,
    choć wokół wszędzie są domki.

    Czy jeżeli teraz ogrodzę działkę siatką według granic, to czy później mogę
    dochodzić zwrotów przeniesienia siatki.

    Pozdrawiam,

    Flyte