  • Data: 2016-09-27 11:57:08
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 września 2016 11:16:39 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    zwykle sie dwojako - albo sie zaczyna z niego korzystac jak z pieca >do ogrzewania
    (jesli sie spitoliło sprawy ociepleniowe, i na gaz nagle >wychodzi za dużo - znam
    takich)

    > W sumie to nie wiem, jak kominek może wyjść ekonomiczniej niż gaz, ale
    > spoko... Zanim kocioł gazowy miałem zainstalowany, to grzałem w zimie
    > właśnie kominkiem (z DGP) i nie bardzo wiem, jak niby niektórym wychodzi
    > to korzystniej, bo drzewo niknie w oczach.
    >
    > Co do kosztów ogrzewania - od którego do którego miesiąca przyjmuje się
    > sezon grzewczy? Bo z ciekawości chciałem swój gaz podliczyć i mogę się
    > potem pochwalić.

    to chyba dosc indywidualne, w tym roku jeszcze nie włączyłem, a tu przeciez sie
    chwala ze grzeją od paru dni.
    było tak

    2012-10-13 do 2013-04-14
    2013-10-06 do 2014-04-14
    2014-10-17 do 2015-04-13 (chyba)
    2015-10-08 do 2016-04-13
    nawet sie nie spodziewalem ze to takie powtarzalne :) Wychodzi jakies 190dni
    grzewczych.

    b.