  • Data: 2016-09-27 14:32:59
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-27 o 11:57, Budyń pisze:
    > 2015-10-08 do 2016-04-13
    > nawet sie nie spodziewalem ze to takie powtarzalne :) Wychodzi jakies 190dni
    grzewczych.

    To mi za mniej więcej taki właśnie okres, jak podliczyłem faktury,
    wyszło 2349 zł.
    Gaz, kocioł kondensacyjny Junkersa 14 kW, dom typu klocek, powierzchnia
    165 m2. Temp. wewnętrzna ok. 22 stopni przez całą dobę.
    W tym jest oczywiście również CWU.

    Więc chyba te 2 tysiące za sezon grzewczy to nie jest jakieś z
    kapelusza, bo u mnie sporo wietrzenia jest, drzwi od wyjścia do ogrodu
    nieszczelne itp.

    Pzdr
    --
    /__/_* /