  • Data: 2010-02-21 20:52:06
    Temat: Re: huf haus- ciakawa sprawa
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hlrtvo$e49$1@news.onet.pl...
    > czasie budowy mozna pewne rzeczy pozmieniac bo mamy prawo do tego aby po
    > jakims czasie cos nam sie zmienilo w upodobaniach. Kwestia jest tylko jak
    > daleko te zmiany ingeruja i jak wczesnie zaczniemy je wprowadzac.

    A to fakt bezsporny.
    Dlatego ja nie wyobrażam sobie budowy gdzie inwestor nie bywa chociaż kilka
    razy w tygodniu.
    Inaczej to developerka wychodzi a jak z tą jest to każdy widzi
    Ja byłem codziennie bo miałem taka możliwość.
    i dlatego udało mi się zrobić tak że jest ok.
    A projekt jak to projekt gdzies tam sobie leży

    Kris