  • Data: 2010-02-21 18:28:06
    Temat: Re: huf haus- ciakawa sprawa
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hlrsf6$a02$1@news.onet.pl...

    > projektować i zrobic to tak aby uniknąć poźniej zmian i przeróbek na
    > etapie budowy. Nie widze wiec sensu płacic za detale na etapie projektu
    > skoro poźniej i tak sporo rzeczy się przerabia

    > Myślę że skoro za kondygnacje kasują 3000-4000zł to za przestawienie
    > scianki działowej 500zł to az nadtto;)))
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kris

    Ale zeby nie bylo ze sie czepiam podkresle ze zgadzam sie z Toba Kris ze w
    czasie budowy mozna pewne rzeczy pozmieniac bo mamy prawo do tego aby po
    jakims czasie cos nam sie zmienilo w upodobaniach. Kwestia jest tylko jak
    daleko te zmiany ingeruja i jak wczesnie zaczniemy je wprowadzac.
    Pozdrawiam
    Przemek