  • Data: 2018-01-13 21:07:20
    Temat: Re: iec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2018 o 12:52, Adam Sz. pisze:
    > Pompa on/off włącza się zwykle dwa razy w ciągu doby - o 22 i o 13.
    > Jeżeli zaprogramujesz inwertera do działania "na maksa" w ciągu
    > taniej taryfy to włączy się DOKŁADNIE taką samą ilość razy:)

    *To jest nie prawda co piszesz.* Odkąd temperatury spadły poniżej +5C,
    pompa chodzi u mnie 24/h - mam wykres i dane na ekranie, to wiem.

    A gdybym ustawił w jakiś godzinach tzw. "magazynowanie", to ona się
    tylko rozpędzi do maksa po czym po "nabiciu" temperatury, zmniejszy
    prędkość aby zrównać wydatek z zapotrzebowaniem.

    Circa jebałt, to jakiś trzeci tydzień teraz chodzi już non-stop.

    > Najbardziej popularna sprężarka copelanda wytrzymuje ok. 50 tys
    > start-stopów, co przy dwóch załączeniach na dobę daje 68 lat działania.

    Jakbyś tak rzucił odnośnikiem do tych informacji, to byłbym wdzięczny.
    Oficjalnie nic znaleźć nie mogę, jedynie mam info od serwisantów i ich
    dane są ciut mniejsze ;-)

    Sam użytkuje.

    --
    Pozdrawiam,