    From: Marcin Kloc <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ile czego da przy ogrzewaniu podłogowym na piętrze?
    Date: Thu, 07 Jul 2011 12:06:14 +0200

    On 07.07.2011 11:58, shaman wrote:
    > Cześć, miałem w projekcie piętro ogrzewane grzejnikami, ale zdecydowałem, że zrobię
    ogrzewanie podłogowe na całości. Może się okazać, że trzeba będzie podnieść nadproża.
    Stąd pytanie - ile minimalnie styropianu trzeba dać na piętrze, żeby było
    wystarczająco i jaka jest minimalna grubość wylewki dla ogrzewania podłogowego?

    > Jeśli zmieszczę się w 9cm to nadproża mogą zostać tak jak są.
    >
    > PZDR
    > Shaman
    podłączę się do tego tematu z zapytaniem:
    Jeśli podłogówka na poddaszu to jakie wykończenie podłogi? może być
    panel/parkiet? chyba nie bardzo. A płytki w pokoju to takie średnie
    rozwiązanie.
    Czy podłogówka jest bardziej lub tak samo wydajna jak grzejniki? Czy
    patrząc na koszty będzie taniej czy drożej? Chyba drożej.