  • Data: 2010-08-18 22:26:22
    Temat: Re: ile kosztuje podgrzanie wody w basenie
    Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Użyłeś słowa "inwestować".
    > Zatem pytanie o opłacalność jest podstawowe.
    No tak uzyłem, jakoś to słowo i mnie opetało, ale stało się synonimem
    zwykłego zafundować sobie, zakupiś ...

    > pl.rec.dom dla większości Polaków oznacza pl.biznes.banki
    Rozumiem, sam przed laty przechodziłem "radość wznoszenia" Ale dla
    drobnych urządzeń w/przy domu nie potrzeba zaraz wprowadzać takiej atmosfery
    wyrafinowanej kalkulacji. Chętny (in....r) i tak sobie przeliczy czy stać go
    na zakup.
    Pozdrawia~M