  • Data: 2009-03-02 16:49:03
    Temat: Re: ile za zrobienie pokoju?
    Od: "Piotr " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    T.M.F. <t...@n...mp.pl> napisał(a):

    > Nie rozumiem o co ci chodzi. Jak zapytalem ile placicie to Piotr
    > napisal, ze 10-15zl dla jak stwierdzil specjalisty :) Boje sie zapytac
    > ile by zaplacil za godzine prostemu murarzowi albo pomocnikowi. To
    > dniowka wychodzi 80-120zl.
    > Wiec jesli uda sie pytajacemu znalezc kogos kto to zrobi nie przez firme
    > to taka dniowka jest zupelnie realna. Inna sprawa, ze czesc wymienionych
    > prac wymaga projektu i ludzi obeznanych.

    No kuźwa, taki piękny mam dzień, a ty mnie chcesz koniecznie zirytować.
    Wytłumaczę więc jak laikowi: mój pracownik(10-15zł/h) nigdy takiego zlecenia
    by nie wziął na dzien dzisiejszy(nawet tej ścianki do której nie wiem czemu
    nawiązujesz). Nie ma ani ku temu odpowiedniej wiedzy, ani narzędzi,
    ani nawet samochodu. Spytaj Witka68 (o mój rocznik :)) czy zechciałby takiego
    wykonawcę zatrudnić i płacić mu taką stawkę. Scream odpowiedział w ironiczny
    sposób Witkowi, a ty na siłę tę ironię próbujesz zabić. Nie powiesz chyba, że
    Witek może to zrobić przy pomocy dwóch kasjerów co chcą dorobić? ;)