    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 21 Sep 2015 08:13:59 -0700 (PDT)
    <f...@g...com>
    <msudat$fl7$1@node2.news.atman.pl> <mtnead$lg2$1@node1.news.atman.pl>
    <mtogbh$mp3$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <55ffcd2b$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <mtonus$7pe$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mtosd6$c62$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mtp3t9$jok$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: imigranci
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 16:23:38 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Prezydent jak chce jechać to powinien podejść po kolei względem
    > "starszeństwa" do pozostałych. Przy czym wcale nie musi podawać ręki
    > wszystkim obecnym tylko do któregoś tam szczebla "drabinki". No ale premier
    > czy ministrowie są w tej grupie którym rękę podać powinien.

    no ale bądz konsekwentny - prezydent ma podchodzic?

    sam napisales:
    > Zasada ogólna jest prosta: Im ktoś wyżej w "drabince" tym później przychodzi
    > i wcześniej wychodzi. Przychodzą podaje rękę tym co na niego czekają a
    > odchodząc podaje rękę tym co jeszcze chwilę pozostają.

    no ja sie z tym zgadzam. Zatem nizej stojacy powinni podejsc do prezydenta, kolejka
    ma byc DO prezydenta a nie odwrotnie.

    > Fakt pozostaje faktem że Duda zachował się niezgodnie z protokołem - możemy
    > dyskutować czy to już powód by go nazywać chamem czy nie, ale bez jaj, nie
    > udawajmy że było inaczej niż było.

    wiec ja sie domagam jakiejs podstawowej uczciwosci - jesli prezydent popełnił gafe,
    to ekipa premier tez ją popelnila. Czy taka gafa zasluguje na miano chamstwa? Wg mnie
    - nie. Gdyby ostentacyjnnie odmówił komuś kto podzszedł to co innego. Ale nic takiego
    nie było.

    Natomiast czekałem zeby sie czepiono go za seksizm - bo ostatnio cmoknal premier w
    reke przy powitaniu :)

    > Czy ja piszę że nieuczciwy? Czy ja go nazywam oszustem? Ty jak zwykle ze
    > skrajności w skrajność.
    >Mam gdzieś co piszą media dla _mnie_ takie działanie
    > jest nieetyczne i tyle

    No zaraz - podnosisz jakis temat typu "blokowanie etatu" jako rzecz do której sie
    mozna "przyczepic". Ja rozumiem ze mozna sie czepiac rzeczy złych.
    Zatem albo blokowanie jest złem, nieprzyzwoitoscią albo czepiasz sie bo go nie
    lubisz. Co jest nieetycznego w stosowaniu obowiazujacego prawa???

    > Nie wiem, o co chodzi,

    Chodzi o bezkarne opluwanie prezydenta. Zarzuca mu sie cokolwiek, grama prawdy lub
    sensu w tym nie ma. Ale w eter idzie ze prezydent jest nieuczciwy, po odpowiedniej
    dawce wyborca zadnych przykładów nie da ale bedzie bedzie mial przeczucie ze duda to
    ten nieuczciwy.

    b.