  • Data: 2015-09-26 11:38:17
    Temat: Re: imigranci
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-26 o 08:54, Ghost pisze:

    > To rozmawiamy o chęci do roboty czy o marce firmy projektującej?

    Znaczy, ze nie maja projektantow z poludnia.

    > I mówisz, ze jak "kiepsko opłacani ludzie" z rozpaczy strajkują to jest
    > to gorzej niż jak najlepiej opłacani piloci z pierdolonej Lufthansy co
    > _roku_ fundują strajk, to znaczy, ze to, że szwaby są większe nieroby
    > niż Afrykanie? Z tym akurat się zgadzam.

    Klopot w tym, ze to nie Dubajczycy strajkowali. Dubajczycy tym
    zrozpaczonym ludziom podziekowali deportacja.

    > Dubaj już był (znacznie dalej na południe), to może teraz bliżej - Izrael?

    Byla tez Somalia.
    Czym wyraza sie wyjatkowa pracowitosc Dubajczykow? Kaprysem spelniania
    drogich zachcianek tania sila robocza?
    Teraz maja pomysl na siebie i super. Ropa sie konczy to trzeba myslec, a
    izrael to inna bajka.

    > Tak uważam, że pod twoimi "odczuciami" kryją się wyłącznie uprzedzenia -
    > być może faktycznie nie masz na nie wpływu,

    Nie mam wplywu na to co Ty myslisz.
    Co ja chcialem napisac to wiem doskonale. I nie mam zadnych uprzedzec.
    Pisalem polnoc poludnie, a nie nieroby w Syrii.

    > widmo nazizmu krąży nad Europą.

    Z tym sie akurat zgadzam. Pisales o Jugoslawii, wiec to nie pierwszy
    raz. Zauwazyles pewnie jak przycichl temat zdjec dzieci znalezionych na
    plazy w Grecji, czy ciezarowki na autostradzie? I pomyslec, ze podobno
    caly swiat oplakiwal Lady Di.

    Pozdro.. TK