  • Data: 2015-09-29 07:32:54
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 września 2015 23:20:43 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    uzywajac (nieco przekreconych) słów papieza - cos w stylu: jacy z was katoliccy
    hipokryci skoro nie chcecie przyjmowac imigrantów a sam papiez tak kazal..

    > No i racji troche maja..

    Mają do uciechę :-) A nam graja na emocjach wywolujac poczucie winy. Odmowiles komus
    przyjecia uchodzcy?

    kosciol otwarty z dobrodziejstwem akceptacji aborcji, lgbtqwe, rozwodow itp - i gdy
    papiez cos mowi to slyszy co chce uslyszec i wola: a papiez powiedzial to czy tamto.
    Wychodza historie takie:
    a-prokuratury-za-zniewazenie-papieza-lewacy-dumni-z-
    happeningu-i-kto-tu-wychodzi-na-idiote
    krytyki politycznej. Cuda panie :)

    > Z tym, ze... Ziemkiewicz sie nie popisal...

    Fakt. To mój ulubiony publicysta, ale tym razem przesadził.
    Ostatnio otworzył swoja strone uziemkiewicza.pl

    b.