    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja alarmowa - po cichu czy demonstracja?
    Date: Fri, 21 Oct 2011 00:59:25 -0700 (PDT)

    > To zależy od wiedzy i determinacji włamywaczy
    > ale w skrócie to wyglada tak:
    > Podam przykłady jak bardzo są zróżnicowane metody pokonywania zabezpieczeń i
    > jak różne są reakcje przestępców w momencie gdy zostanie uruchomiony system
    > alarmowy:

    myślę, że fachowiec powyżej X raczej nie będzie się interesował
    zawartością mojego domku, skórka nie warta wyprawki...
    mnie akurat nie martwi bardzo sytuacja włamania w celu kradzieży pod
    nieobecność domowników, owszem, przykre to jest i ta wkurwiająca
    bezsilność połączona z poczuciem odarcia z prywatności, ale z tym
    ryzykiem mogę żyć... bardziej zależy mi na bezpieczeństwie
    domowników... teraz złodziej ma w dupie czy komuś coś zrobi, czy
    nie... czasem nawet specjalnie czeka na właściciela np. auta, żeby nie
    bawić się we włamy, tylko siłą odebrać kluczyki...
    ja mam taką sytuację, że mieszkam na odludziu, policja dojedzie
    najkrócej w 30 min i to jak się będzie śpieszyć, heh... mi
    powiedzieli, że w nagłej sytuacji lepiej dzwonić na OSP, bo w 15 min
    będzie u mnie z hukiem 10 silnych łepków...
    i w takiej sytuacji podbramkowej, wolę mieć kontrolę, przynajmniej na
    początku... więc wymyśliłem sobie tak... po pierwsze ogrodzenie ,
    które nie da się pokonać jednym susem (u mnie siatka 170cm)
    demonstracja zabezpieczeń w postaci widocznych tablic, może kamer, a
    na pewno światła z czujnikiem ruchu, głośny alarm uruchamiany w
    momencie ingerencji w szybę, drzwi lub ręcznie osobiście... a do tego
    ukryty monitoring, ukryte czujki dla mojej orientacji w sytuacji...
    rodzina na górę, bejsbol w dłoń i mam szansę przetrzymać te 15-30
    minut... :-)

    pozdrawiam
    s_13