  • Data: 2011-10-21 10:12:01
    Temat: Re: instalacja alarmowa - po cichu czy demonstracja?
    Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jachoska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4ea140db$0$8437$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Z pewnością podane przez Ciebie sposoby jakoś działają/odstraszają.
    > Osobiście jednak wolałbym się przeprowadzić, niż popadać w paranoję.
    > Pozdr.
    > Krzysiek
    Złudzenie - jak pisałem w spokojnym wygrodzonym osiedlu było 17 włamań
    Akurat na wsiach jest najmniej włamań
    Macie złudzenie spokoju bo prasa pisze, media pokazują jak to napadli na
    bank i 10 tys zrabowali
    a w tym samym mieście z prywatnego domu 350 tys zniknelo a z hurtowni 700
    tys a o tym ani słowa nigdzie
    SJS