  • Data: 2011-10-21 11:49:29
    Temat: Re: instalacja alarmowa - po cichu czy demonstracja?
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > znów błąd bo wg statystyk to 9,2% włamań to bloki a 8% to wille

    Tzn. gdzie ten błąd? Nie wiem o co Ci teraz chodzi.
    Powtarzam: gdybym się miał zadręczać myślą, że w razie napadu nikt mi nie
    pomoże w sensownym czasie to bym się wyprowadził tam, gdzie takiej pomocy
    mogę się spodziewać. I tyle. Na szczęście aktualnie nie mam takich obaw i
    związanych z tym fobii.

    A tak zupełnie z innej beczki (odnosząc się do statystyk które wskazujesz),
    to czy masz wiedzę ile jest w Polsce "mieszkań w blokach", a ile "willi"?

    > W Niemczech mają w domach nie mniej niż 10 mln sztuk broni a wg niektórych
    > danych nawet do 30 mln - nie mają centralnego spisu-
    > i kupują co roku milion sztuk
    > u nas od dziesięcioleci jest 0.3 mln czyli jak by nie liczył 30 razy mniej
    > a licząc w g mieszkańców to 60 razy
    > z czego tu się cieszyć?
    > SJS

    Ale mnie to nie cieszy, ani nie martwi. Mówię tylko, że JA nie chcę mieć w
    domu broni. Jak ktoś chce, to jego sprawa.

    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6562
    (20111021) __________