  • Data: 2011-10-21 10:46:58
    Temat: Re: instalacja alarmowa - po cichu czy demonstracja?
    Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam mieszkam na obrzeżach miasta. Ale jeśli miałbym się zadręczać myślą,
    > że mieszkam na odludziu, więc ktoś mi może odrąbać głowę i nikt nawet nie
    > zdąży zareagować, to wolę mieszkać w takim miejscu, w którym ta reakcja w
    > sensownym czasie będzie możliwa (wszystko jedno czy będzie to sąsiad,
    > wujek, czy agencja ochrony).

    znów błąd bo wg statystyk to 9,2% włamań to bloki a 8% to wille

    > Przyzwoite zabezpieczenie elektroniczne i jego rozsądne użytkowanie nie
    > budzą moich oporów.
    W Niemczech mają w domach nie mniej niż 10 mln sztuk broni a wg niektórych
    danych nawet do 30 mln - nie mają centralnego spisu-
    i kupują co roku milion sztuk
    u nas od dziesięcioleci jest 0.3 mln czyli jak by nie liczył 30 razy mniej a
    licząc w g mieszkańców to 60 razy
    z czego tu się cieszyć?
    SJS