eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejść do tematu › Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejsc do tematu
  • Data: 2011-01-11 13:57:51
    Temat: Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejsc do tematu
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 14:34, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Po pierwsze primo, mozesz go wykorzystac do podgladu kamer. Po drugie primo,

    Wole do tego swoja plazme 50' tudziez siasc sobie przy laptopie i na
    stronie sprawdzic (z bajerami typu kolejne screen shoty przy wykryciu
    ruchu etc).

    > mozesz nim wlaczac zdalnie dowolne operacje. Po trzecie primo mozesz nim

    No ale jakie.. Konkretnie!! Dla Twojego / mojego domu.

    > wygodnie "przeprogramowywac" system. Po piate primo mozna na nim np.

    Wygodnie przeprogramowywac system 1. stojac 2. majac do dyspozycji
    tylko dotykowy ekran? Nie zartuj :D Wole siasc przy laptopie i uzyc
    klawiatury / myszki ;)

    > zostawiac wiadomosci (ja mam go w kuchni).

    Przerost formy nad trescia ale OK. Jest to jakies zastosowanie. Watpie
    tylko czy moja zona codziennie wstajac rano bedzie na ten ekran
    zagladac :)

    > Po szoste primo mozesz na nim
    > podgladac stan roznych elementow (np. czy garaz jest otwarty). I mozna tak
    > do usranej... troche wyobrazni. Tak wiem, to wszystko jest Ci niepotrzebne,
    > ale tez ten Fatek jest Ci niepotrzebny.

    Ale Fatekiem realizuje funkcje ktore rzeczywiscie mi sie przydaja.
    Ekran dotykowy to tylko i wylacznie BAJER bo wszystko to co napisales
    mozna zrobic WYGODNIEJ w inny sposob (a rzeczy ktore robie fatekiem
    NIE DA sie zrobic wygodniej w inny sposob :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.