eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinternet kablowy w domuRe: internet kablowy w domu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: internet kablowy w domu
    References: <5eee52be$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eee5722$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eee680d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef392d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef49b6$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef5fa2$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eeffdff$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Mon, 22 Jun 2020 11:11:42 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 25
    NNTP-Posting-Host: 77.253.217.116
    X-Trace: 1592817102 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 500 77.253.217.116:48814
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2311
    X-Received-Body-CRC: 2846568126
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:564430
    [ ukryj nagłówki ]

    yabba napisał:

    >> Aha, czyli jedna pani drugiej pani. Ja sam jestem jestem abonentem
    >
    > Rozmawiałem bezpośrednio z tymi abonentami.
    >
    >> Netii, znam czas usuwania awarii *kabla* (i opisałem). Byłem też
    >> abonentem TPSA, mam porównanie (i opisałem). Ale i tak ponad swoje
    >> (i innych) jednostkowe doświadczenia przedkładam poznanie rozumowe.
    >>
    >> Skoro za usuwanie awarii odpowiedzialny jest zawsze Orange (realizuje
    >> to TP Teltech lub podobna firma), skoro dzienny przestój w natywnej
    >> linii kosztuje kilka złotych, a w wydzierżawionej Netii kilkadziesiąt,
    >> to które awarie będą usuwane w pierwszej kolejności?
    >
    > Tam, gdzie zaczyna się korporacja, tam kończy się logika.

    Tym argumentem czuję się pokonany. Mój przypadek jest na pewno czymś
    absolutnie wyjątkowym, a inne, o których wiem, to tylko złudzenie
    optyczne. Dla Orange najważniejsze są ustalone standardy korporacyjne,
    nakazujące maksymalne opóźnianie napraw linii WLR/BSA, płacenie ogromnych
    kar umowynych i robienie dobrze konkurencji.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1