  • Data: 2009-02-20 10:44:03
    Temat: Re: ja oddaję głos na kota
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik michalek napisał:

    > A jak się można zaprzyjaźnić z taką hodowlą?

    Nie wiem, ja kociara jestem od zawsze, więc trochę innych kociarzy
    znam. Czasem pomagałam znaleźć dom, np. dla kota, który miał plamkę
    w nieodpowiednim miejscu i jako przyszły ojciec został
    zdyskwalifikowany.

    > Może zdarzaja się kocięta nie tak "czystej rasy" które nie powinny
    > dalej sie rozmnażać? Mnie interesuje kot(ka) dla wspólnego spędzania
    > czasu a nie rozrodu :)

    Nie wystawowe są tańsze. Czasem ludzie szukają domu dla dorosłych kotów
    rasowych, które straciły opiekunów, czasem ktoś znajduje kota
    niekoniecznie rasowego, ale w typie danej rasy. Jeżeli Cię to
    interesuje, musisz śledzić na kociej grupie, kocich forach a nawet
    adopcje przez allegro. Przy okazji poczytaj o kotach, bo nikt
    dbający o los zwierząt nie odda kota bez "przeegzaminowania"
    przyszłego opiekuna.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem