  • From: "Rocco" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak do Was dotrzeć?
    Date: Tue, 23 Nov 2010 08:27:33 +0100

    > .....jestem ciekaw jak Wasi wykonawcy dotarli do Was? Podobał się Wam
    > sposób tego dotarcia? Sami też szukaliście? Gdzie?
    > Dzięki za meteriał do kolejnej dyskusji.

    Jestem wykonawcą (branża instalacyjna), działalność otworzyłem 2 lata temu.
    Nie mam ani jednej wizytówki, nie mam strony internetowej.
    Korzystam z szukajfachowca, getup i oferia.
    Rynek lokalny (Górny Śląsk) jest trudny: duża konkurencja firm, dorabiający
    na lewo górnicy, itd.
    Od początku wyznawałem zasade robić robote jak najlepiej nawet po kosztach,
    byle tylko klient był zadowolony i polecił mnie znajomym.
    Po 2 latach zbieram owoce, ponad 50% zleceń to polecenia od poprzednich
    klientów.
    Na wszystkie roboty z polecenia daje z założenia wyższą oferte (+10-20%) bo
    wiem że to przejdzie w porównaniu z konkurencją.
    Firma po półtorarocznej działalności wreszcie zaczęła przynosić sensowne
    zyski.
    Zyski zbiegły się też w momencie wymiany ekipy pracowników, poprzednicy
    zbytnio obrośli w piórka i na bieżąco robili mnie w ciula.

    Rada dla Ciebie i Twojego znajomego - BĄDŹ NAJLEPSZY W TYM CO ROBISZ, ROBOTA
    SAMA CIĘ ZNAJDZIE.

    R.