  • Data: 2010-11-23 08:42:22
    Temat: Re: jak do Was dotrzeć?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rocco" <r...@o...pl> wrote in message news:4ceb6d9a@news.home.net.pl...

    > Jestem wykonawcą (branża instalacyjna), działalność otworzyłem 2 lata
    > temu.
    > Nie mam ani jednej wizytówki, nie mam strony internetowej.
    > Korzystam z szukajfachowca, getup i oferia.
    > Rynek lokalny (Górny Śląsk) jest trudny: duża konkurencja firm,
    > dorabiający na lewo górnicy, itd.
    > Od początku wyznawałem zasade robić robote jak najlepiej nawet po
    > kosztach, byle tylko klient był zadowolony i polecił mnie znajomym.
    > Po 2 latach zbieram owoce, ponad 50% zleceń to polecenia od poprzednich
    > klientów.

    bo masz opinie taniego wykonawcy...

    ludziska szukają taniego, mało kto szuka dobrego solidnego wykonawcy, który
    ma uprawnienia, stosuje dobre materiały, daje FAKTURĘ. U większości
    najważniejsza jest cena.

    Jeśli masz ludzi to wiesz ile musisz im dać na rękę ile musisz zapłacić
    podatków, ZUS i innych opłat. Zawsze zostaniesz przebity przez paproka który
    nie ma dzialalności nie płaci podatków i potrzebuje zarobić tylko na
    jedzenie.

    Czy podliczyłeś już ile dodałeś do interesu przez te dwa lata i kiedy sobie
    to odbijesz w końcu?

    Dodam że najniebezpieczniejszym dla małej firmy jest trafisz na nieuczciwego
    inwestora czy Zleceniodawcę takie zdarzenie może nas położyć kompletnie na
    łopatki, dlatego też doradzam trzymać sie z daleka od deweloperów chyba, że
    płacą od ręki, a wtedy też należy uważać na ostatnie rozliczenia.