  • Data: 2010-06-11 16:27:52
    Temat: Re: jak obnizyć temperature na poddaszu
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek pisze:
    > Rozważ zabudowę klimatyzacji typu split. Najprostszy model 1000 zł.

    Split razy ilośc pomieszczen to wyjdzie pare tysiecy, duzo montowania na
    zewnatrz, a to dalej nie sa tanie uslugi, elewacja zbrzydnie nieco i
    czesto oznacza to trudny dostep dla konserwatorow.
    Owszem mozna ale jak sie dokladnie policzy koszty mozna sie zastanowic
    nad kanalowa klimatyzacja polozona na strychu nad poddaszem, plus
    jednostka zewnetrzna na kominie (choc podobno jesli zapewnic wentylacje
    to moze byc tez na strychu) tak ze ja nie za bardzo widac.

    Ja bylem troche madry bo zalozylem klime.
    Ale bardziej glupi bo zalozylem w salonie :-)
    Trzeba bylo szarpnac sie na kompleksowe rozwiazanie dla poddasza.
    Problem jest taki ze klima na kilka pomieszczen z ukosnymi scianami to
    wychodzi sporo kilowatow - trza miec konkretny kabel na poddasze.

    KJ