  • Data: 2010-06-12 06:08:25
    Temat: Re: jak obnizyć temperature na poddaszu
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-10 07:41, Rafał pisze:
    > Mam akwaria w których woda doszła juz do 28stopni.Czy zasłonięcie okien
    > roletami cos da?
    > Czy otwierać/uchylać okna skoro na zewnatrz jest 30 stopni?

    Jeden termometr na zewnątrz, jeden w domu. Gdy na zewnątrz temperatura
    zaczyna przekraczać wewnętrzną to okna zamykasz.
    Koniecznie zasłaniać okna, najlepiej od zewnątrz. Jeśli od wewnątrz to
    zasłony jasne.
    Ja w ten sposób u siebie na poddaszu osiągam przy największy upałach pod
    wieczór 25st.
    Ale jeśli masz duże zyski ciepła (gotowanie, komputery...) to tylko
    klimatyzator.