  • Data: 2011-10-15 21:37:33
    Temat: Re: jak się cyklinuje podłogę?
    Od: "jack" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jezeli chcesz to robic sam a nie masz doswiadczenia to przygotuj sie na

    > wymiane podlogi, z doswiadczenia (niewielkiego, ale zawsze) ci powiem

    > ze tak od piatej tego typu roboty rezultat moglem uznac za w miare

    > zadowalajacy a dwoch lewych rak raczej nie mam...

    > i tak musialbys wypozyczyc sprzet, wiec prawdopodobnie byloby lepiej

    > gdybys wypozyczal go z przyczepionym na koncu fachowcem ;)

    hebel owszem ale raczej do wyrównania wstepnego .Pod warunkiem ze nie trafisz na
    gwózdz-juz po pierwszym noze do wymiany.
    Potem cykliniarka-tez trzeba uwazać na gwozdzie.Bo mozesz zniszczyć nie tylko
    papier ale i mikrogume na wałku a ta jest droga.
    Kiedyś sie tym zajmowałem i nawet ze starych desek mozna osiągnąć niezłe wyniki
    po pomalowaniu.
    Najgorsze sa deski zapuszczone lakierem olejnym a zapuszczone pokostem
    praktycznie uniemozliwiają cyklinowanie.
    Najpierw cyklinujesz jakimś grubym ziarnem [16,24,36]i w poprzek słoi.
    Potem coraz drobniejszym[40,50,60] i szlif[100,120]ostatni raz wzdłuz słoi daje
    najlepszy efekt.
    powodzenia.
    pozdro.jack