  • Data: 2011-01-11 14:24:33
    Temat: Re: jak zakończyć wykusz pod okapem?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 15:15, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > A w tych PLC i przekaźnikach Relpol to co niby jest jak nie DIY? Nno tak..
    > tam jest DoItHimself lub DoItThemself :) W każdym razie w żaden sposób nie

    Jak mi sie PLC zepsuje to kupuje nowego, przekladam karte pamieci z
    kodem i dziala. Jezeli na rynku nie bedzie juz dokladnie takiego PLC
    to beda inne, na ktorych moj prosty kod bez zadnego problemu zadziala
    - pod warunkiem ze kabelki podepniemy do tych samych wejsc/wyjsc :)
    Takze tutaj nie ma co porownywac, PLC to standard i urzadzenia tego
    typu beda jeszcze dluuuuuuugo na rynku :)

    > Poza tym miło będzie jak wnuczek przyjdzie zapytać się dziadka o płytkę
    > wykonawczą z triakami. Chętnie sam bym swojego (św. pamięci) dziadka
    > zapytał o jakieś pentody czy inne lampy bo nie załapałem się wiekowo.

    Ale tu nie o to chodzi. Masz 86 lat i nagle przestaje Ci dzialac
    oswietlenie w calym domu bo padla plytka ktora opracowales i wykonales
    56 lat temu. Wszystko lezy, nic nie dziala, zona goni Cie z walkiem bo
    nie moze obejrzec 1258812 odcinka M jak Milosc. Juz widze jak wolasz
    wnuczka zeby to naprawil (sam nie pamietasz swojego nazwiska a co
    dopiero assemblera ktorym oprogramowales swoj system ;) Trzeba
    przerobic cala instalacje. Z PLC tez nie bedzie tak rozowo ale jest to
    jednak jakis standard, wnuczek odpali dzial "antyki" na allegro,
    znajdzie takiego Fateka, przelozy kabelki + pamiec i voila, dziala! :D

    A tak wogole to jest to dobry argument w razie rozwodu zeby zachowac
    dom dla siebie (bo nikt inny nie bedzie w stanie go serwisowac;))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.