  • Data: 2012-03-28 15:09:05
    Temat: Re: jaka glebokosc puszki instalacyjnej?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 09:46:40 UTC+2 użytkownik myar napisał:
    > Witam ponownie. Chcialbym jeszcze zapytac o jakiej glebokosci nalezy zakupic
    > puszki instalacyjne? Przewody maja byc laczone wewnatrz - instalacja tzw.
    > "bezpuszkowa" na zlaczkach WAGO. Dzieki. Pozdr.A

    Mam 120 sztuk osprzetu w 120 puszkach (na 3 pietrach) i nie zuzylem ani jednej
    zlaczki wago / ani jednej kostki / nic nie lutowalem - wszystkie polaczenia mam "od
    gniazdka do gniazdka" i laczone w samym osprzecie (chyba kazdy posiada miejsce na
    wetkniecie po dwoch kabelkow do swoich zaciskow). Gdzie Wy kurde wykorzystujecie te
    zlaczki wogole i po co i do czego ? :)

    Fakt, ze ja oswietlenie mam zrobione zupelnie niestandardowo (w gwiazde, na
    skretkach) ale nawet jakbym mial normalnie - to przeciez maksimum to dwa laczenia per
    puszka pod wylacznikiem (zielono-zolty z zielono-zoltym i niebieski z niebieskim) ? A
    w gniazdach ? Po co ? :) Uswiadomcie mnie :)
    pozdr.

    --
    Adam