  • Data: 2012-05-10 00:45:50
    Temat: Re: jaka kuchenka gazowa
    Od: Karol Piotrowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 9, 1:13 am, "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Chyba w Mozambiku albo Mongolii tak jest jak piszesz. W Polsce teraz w
    > restauracjach całe gotowanie i smażenie idzie w piecach konwekcyjnych.
    > Oczywiście należy zadać pytanie co miałeś na myśli pisząc restauracja.
    Chcesz mi powiedziec, ze ten 25 litrowy garnek z bulionem wkladam do
    pieca konwekcyjno-parowego?

    Piece konwekcyjno-parowe sa doskonalymi urzadzeniami, ale nie
    zastepuja calej kuchni. Prosze powiedz mi, jak sie smazy przegrzebki w
    takowym, albo przewraca nalesniki (w nouvelle cousine tez czasem
    pojawia sie taka wiejska i trywialna potrzeba):)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski