    From: Damork <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: jaką ręczną pilarkę tarczową kupić do cięcia blatu?
    Date: Sun, 9 Oct 2011 15:39:38 +0200

    Na mównicę wtargnął "Marek Dyjor", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > + 100 lub więcej za transport.

    Ale będzie miał praktycznie gwarancję że cięcie będzie równe, a krawędzie
    nie postrzępione. W tanich pilarkach tarcze czasami wpadają w boczne
    drgania, przez co nie dość że rzaz jest nierówny, to i krawędzie paskudnie
    wyglądają. Z jednej strony dodatkowa kasa na transport, z drugiej niemałe
    ryzyko że (zapewne wcale nie taki tani) blat szlag trafi.
    Wybór oczywiście należy do autora wątku, lecz jeśli to jednorazowe cięcie,
    to moim zdaniem zdanie się na najemną siłę fachową jest lepszym
    rozwiązaniem.
    Co do transportu - nie masz jakiegoś znajomego dysponującego autem z
    relingami? Takie rzeczy najlepiej się na płasko na belkach wozi :)

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Rezerwa Szturmowców Imperium na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl