  • Data: 2009-09-03 14:24:35
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    XL pisze:

    > Moje też lubią. Uwielbiam biel drewna wymytego w zmywarce. Przypomina mi
    > biel niegdysiejszych podłog szorowanych z mozołem przez wiejskie kobiety.
    > Plastikowe akcesoria kuchenne też myję w zmywarce. Dobrze im to robi.
    To ja dodam, że w zmywarce myję... ruszt (czy jak to się nazywa) z
    kuchenki. Te na górze, na których się garnek stawia, by był nad
    palnikiem. Dziadostwa nijak nie daje się doszorować w zlewie, jak by się
    nie obrócić to kapie z drugiego końca, a ze zmywarki wychodzą piękne
    gładkie czyściutkie i domyte w każdym zakamarku.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173