  • Data: 2010-08-07 13:20:29
    Temat: Re: jaki klej ?
    Od: "KM" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "s_13" <s...@i...pl> wrote in message
    news:d70af4dc-8550-4e03-b815-be340cf0ec82@m1g2000yqo
    .googlegroups.com...
    > Czym przykleić plastykowe
    > haczyki do płytek, glazury ?
    > Testowałem ośmiorniczkę, patex, jakiś dwuskładnikowy
    > i po jakimś czasie haczyki odpadają ./

    dwustronna taśma klejąca, ale nie taka w rolce, tylko gotowe
    kwadraciki czy kółka, specjalnie do haczyków, są z takiej jakby pianki
    gr.1,5-2mm, przyklejałem takimi ceramiczne wieszaki, na których wiszą
    ręczniki i szlafroki i nie odpadają, firmy bodajże 3M (te przyklejki
    nie ręczniki)...

    Witam!

    Moge potwierdzic tylko ze tasma dwustronna 3M (piankowa) podola temu
    zadaniu. Mialem oryginalne wieszaczki metalowe (stalowe) na zwyklej tasmie
    dwustronnej. Mniej wiecej po paru godzinach odpadly... Jako ze posiadalem
    rolke tasmy 3M (szer ok 1 cm gr ~1.5mm) dobrze oczyscilem powierzchnie
    haczyka jak i plytki (izopropanolem). Od tego czasu czyli 3-4 miesiace zaden
    haczyk nie odpadl. Wisi na nim dosyc ciezki recznik frotte.
    A co wazniejsze glazura nie posiada gladkiej lustrzanej powierzchni,co
    tylko potwierdza jakosc tej tasmy.
    Mozna kupic gotowce o zblizonych ksztaltach, tak jak opisano w powyzszym
    poscie, natomiast w przypadku nietypowych ksztaltow mozna podocinac z takiej
    tasmy w rolce.

    Pozdrawiam!
    KM