  • Data: 2012-10-03 15:13:46
    Temat: Re: jaki kocioł gazowy wybrać
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 października 2012 06:04:21 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > Już wyraziłem swoją opinię...

    Z tTwoich opini wynikało że chłopaki którzy robia za rosądne pieniądze(3 tys za
    tydzień pracy) to sa fachowcy "z dupy" (napisałeś grzeczniej że z drugiego końca
    przewodu pokarmowego;)) a jak ośmieliłem się skrytykować naciągacza którego ceny były
    z kosmosu to nijako stawałeś w jego obronie.
    Może zapytam, wprost- oszacuj z grubsza ile u Ciebie kosztowała by robocizna:
    dom 80mkw:
    CO składające sie z 6 grzejników, kotła,
    Woda- zasobnik, umywalka w łazience, wanna, zlewozmywak w kuchni, zimna woda do
    kibla.
    Kanaliza- zlewozmywak, wanna, umywalka, kibel
    Podaj cene robocizny bo materiały to myślę ze w 15 tys się spokojnie zmiesci
    wliczając kocioł, grzejniki, kibel ze stelażem, baterie, itp. Umywalke, wanne
    zlewozmywak juz ma więc tego nie liczymy.
    Nigdy na tzw punkty się nie umawiałem ale tu wychodzi mi 20 punktów(grzejniki 6+
    zlewozmywak 3(ciepła+zimna+ kanaliza), umywalka 3, kibel 2, kocioł 2, wanna 3
    zasobnik 1?) więc i cena 3tys zł nie jest wcale taka "z drugiego końca przewodu
    pokarmowego".

    > imho historia jest wyssana z palca...
    Ciągle nie odpowiedziałes na moje pytanie- a skoro vat liczyłeęś 8% to była to jak
    mniemam cena Twoja a nie sklepowa. Ciekawi mnie czy tylko tak sie Tobie w pośpiechu
    napisało czy faktycznie sprzedajesz Swoim klientom kotły dobrane "z czapy" 2 krotnie
    drożej jak w sklepie.