  • Data: 2009-03-10 21:59:36
    Temat: Re: jaki piec gazowy ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gp6n4b$8h3$1@opal.futuro.pl...

    > A co z kondensacją przy kaloryferkach? Musi przewymiarować trzykrotnie
    > (koszty) lub nici z kondensacji nie ?

    Jesien, wiosna kondensacyjnie bedzie pewnie caly czas. Dzisiejsza zima w
    wiekszosci tez. Nie wiem czy jest sens przewymiarowywac do -20. Najwyzej te
    pare dni pociagnie na wiekszej mocy. Roznica w cenach kotlow nie jest chyba
    juz taka duza. W zeszlym miesiacu zaplacilem 4500 za Ditricha MCR 24 z
    automatyka pogodowa. Nie wiem jaka jest roznica szczerze mowiac bo od
    poczatku chcialem kondensat, tym bardziej ze podlogowki mam zdecydowanie
    wiecej niz grzejnikow, ale cena jakby powalajaca na kolana nie jest. Mimo to
    chyba lepiej kupic kondensacyjny ze wzgledu chyba jednak na wieksza
    modulacje palnika i lepsze dostosowanie mocy do potrzeb.

    Pozdro.. TK