  • Data: 2009-06-19 16:09:30
    Temat: Re: jakie siekery przyzwoitej jakości
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1g4fl$kku$1@news.onet.pl...
    > Mam pytanko odnośnie siekier do łupania drewna- jakie polecacie.
    > Podejrzewam że np Fiskars 1500PRO będzie ok ale może są jakieś w o
    > podobnej jakości lecz tańsze.

    Fiskars to oczywiscie pierwsza liga. Jezeli chcesz siekiery uzywac czesto, a
    skoro palisz drzewem to pewnie tak bedzie kup Fiskarsa bez dwu zdan. Fiskars
    to siekiera po ktorej mozna jezdzic ciagnikiem stad miedzy innymi ich cena.
    Oczywiscie Kuznia to dobre siekiery, ale zdaje sie nie robia z trzonkiem
    plastikowym a to wazne jezeli nie chce sie ciagle czegos dobijac. Na tronku
    z wlokna szklanego dobra siekiera bedzie np. Coval, ale ja na Twoim miejscu
    kupil bym Fiskarsa. Nie powinno byc drozej jak 200zl.

    Pozdro.. TK