  • Data: 2009-06-19 22:11:34
    Temat: Re: jakie siekery przyzwoitej jakości
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h1gm3v$uv$1@inews.gazeta.pl...

    > ten fiskars można sobie wsadzić w dupę wystarczy zwykła cięzka siekiera
    > szeroka do niej 70-80 cm trzonek potem trzeba przeciąć rurę stalową ok 10
    > cm
    > wzdłuż szwu dospawać ten kawałek do siekiery od strony ostrza tak aby
    > półrura obęła trzonek potem trzeba wziąć wiertarkę przewiercić rurę i
    > trzonek wiertłem 6mm wziać śrubę z płaskim łbem skręcić rurę z trzonkiem a
    > ci niemyślący siekierę fiskars wsadzić w dupę

    Ty, skad sie wziales? Gdzie to takie oryginaly chodza po ziemii piszacy jak
    zza krat wieziennych i majacy dostep do usenetu?
    Sam sobie rab siekiera 6kg nawet przez caly dzien z trzonkiem oprawionym
    rura stalowa a pluca bedziesz mial jak mamut, rece jak jego noga, skura na
    rekach jak na krokodylu, a w glowie nadal ciasno. Jedz gdzies moze do
    jakiejs cywilizacji i zobacz jak ludzie zyja.

    TK