  • Data: 2009-06-19 22:43:28
    Temat: Re: jakie siekery przyzwoitej jakości
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1h1cs$2bl$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:h1gm3v$uv$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Ty, skad sie wziales? Gdzie to takie oryginaly chodza po ziemii piszacy
    > jak zza krat wieziennych i majacy dostep do usenetu?
    > Sam sobie rab siekiera 6kg nawet przez caly dzien z trzonkiem oprawionym
    > rura stalowa a pluca bedziesz mial jak mamut, rece jak jego noga, skura na
    > rekach jak na krokodylu, a w glowie nadal ciasno. Jedz gdzies moze do
    > jakiejs cywilizacji i zobacz jak ludzie zyja.

    Oj Maniek Maniek- zwijam się jeszcze ze śmiechu- komentarz celny na
    100%;))))
    Ten Olob to chyba nigdy w zyciu drewna nie rabał skoro pisze o 5-6kg
    siekierze.
    Np Fiskars ma model 2,4kg za ok 220zł ale nawet jej pod uwage do moich
    zastosowań nie brałem.
    A ten mi tu pisze o 5-6kg+ rura stalowa + cos tam jeszcze.
    Ale ok prosiłem o opinie i rady to mam i za wszystkie dziękuje.

    Kris