  • Data: 2012-03-06 23:41:43
    Temat: Re: jakie wiertlo koronowe do puszek elektrycznych
    Od: "jackkk" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc ;-))

    To ja juz w koncu nie wiem co mam kupic. Z tego co przeczytalem, wynika, ze
    najlepiej kupic 80mm aby zwykla puszke mozna byla osadzic w wiekszym otworze
    i obrobic gipsem lub zaprawa tynkarska. Ktos napisal, ze jak sie zrobi na
    styk pod 60mm to ciezko pozniej osadzic wlasciwie taka puszke. Dzieki i
    pozdr. J.